APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Tuesday 13 September 2011

SALAM AIDILFITRI

Assalamualaikum...

Bercuti lame dari meng'update' blog ni yer..maafla cuti raye pun hampir 2minggu gak la..then masuk keje terus kesibukan yang amat..dapat plak berita panggilan untuk Program Penilaian Profesional (PPP) utk penilaian PTD seterusnya. tapi xpe..hold dulu pasal citer tu..

Nak crite gak pasal raya..tahun ni turn beraye di belah hubby di Kg. Sg. Penchala..memang akan makan sehari la round 1 kampung beraye nyer sebab famili n sedara2 belah hubby memang dalam kampung ni gak la..macam2 juadah tersedia..airnyer tentula ais memanjang..dan akhirnya anak beranak batuk selesema..(sampai la ni aku masih batuk..huaaa) 

Raya kedua kami balik ke Temoh, Perak..kampung ayahku.dapatla beraye 2,3 umah sebab famili aku dah raye dulu la mase 1st raye..Tapi ptg raye tu dah bergerak ke Teluk Intan raye umah sedara belah mama dan terus malamnye pulang ke kampung mama aku di Bagan Datoh, tp blk umah makcu di Simpang 3..

Banyak nak citer pasal raye ni..sangat teruja..tapi nk citer mukadimah dulula..n update gambar raye kami sekeluarga ni...Comel tak..

Bertemakan coklat di hari raye pertama

2 comments: