APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Friday 26 August 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum,

Saya menyusun jari sepuluh ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada kesilapan dan kesalahan secara langsung atau tidak langsung dalam setiap tinta yang saya ceritakan dalam blog saya ni. Terima kasih di atas sokongan anda yang mengikuti setiap tinta saya. 

Saya dan keluarga juga ingin mengambil kesempatann untuk memohon ampun dan maaf kepada kaum keluarga yang tersayang, sanak saudara, rakan-rakan, jiran tetangga, rakan sekerja dan selainnya atas segala salah dan silap. Mohon dihalalkan segala yang terguna, termakan, terminum, terpakai..Semoga hari lebaran yang bakal tiba akan memberikan seribu makna yang indah buat kalian. Berhati-hati pulang beraya walau di mana anda berada.

Ikhlas dari kami : 
Rasyidi bin Mohd Tahir
Farha Nesyita binti Agos Lokman
Rifqee Fayyadh bin Rasyidi

No comments:

Post a Comment