APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Friday 30 March 2012

Majlis Kesyukuran dan Doa Selamat Rumah Baru

Assalamualaikum..
New entry aku yang sempat aku coret malam ni pasal kenduri house-warming di rumah baru..Alhamdulillah kami sekeluarga dengan rasminye telah menetap di rumah baru ni pada 23 Mac 2012..Berkat hari Jumaat. Penghijrahan nie sememangnya amatlah mencabar dan agak memenatkan..Alhamdulillah hampir seminggu kami menetap di sini, dan operasi mengemas masih belum lagi selesai!
Kami telah mengadakan majlis kesyukuran dan soa selamat ni pada 24 Mac 2012 dengan menjemput sanak saudara terdekat dan kengkawan terdekat juga. Mohon maaf andai ada yang terlepas untuk dijemput. Emm..memang agak kesuntukan kami membuat persediaan.. ape2pun..Alhamdulillah segala yang dirancang telah terlaksana dengan selamatnya..
Di sini beberapa gambar yang sempat diambil..memang tak menang tangan nak melayan tetamu, memastikan segalanye cukup dan sempurna...nak pegang kamera..kejap2 jela.


Sejenak mendengar Hadis Nabi selepas selesai membaca Surah Al Baqarah beramai2

Makan time..sila2..Disediakan oleh Cengkih Katering n beberapa lauk masakan Mama n Obek.TQ!

Adah n Adli..Boy junior..Moga2 ambil berkat ye Adah
Kak Lily, Adli, Zara, Baby Hana n Acik Tera..
Kak Elly n Arfan..bulatnye mate..
Opah Mah n Arfan

Anak Ibu tengah makanla..bagusla dia..

With my luvly cousin..Muna..

Fayyadh main dengan Pakcik Adib..hehe
 Di kesempatan ini..saya sekeluarga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang dapat hadir dan mendoakan yang terbaik..Mohon maaf atas apa jua kekurangan dan kesilapan yang mungkin tak disedari.. Terima kasih semua.. Syukur segalanya dapat dilaksana dengan lancar dan sempurna..

4 comments:

  1. Alhamdulillah. dengar nye ada kambing golek2 ek..sayang tak dapat join..
    tgk gambar si Adli- sebiji muka boy kecik2.. hhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mane ade kambing golek2..kitaorg pn dh cukup tergolek dah weh..memang pun c Adli tu..kuyu je mate nye..ingtkan ngantuk,rupanye memang camtu..muka mirul pun ade.

      Delete
  2. Muna dah kawin ke syi? lama tak jumpa dia..

    ReplyDelete