APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Wednesday 29 October 2014

Anak...

Assalamualaikum...

Nak setahun dah blog ni tak terisi..jenguk2 jugak..dalam pre entry banyak jugak post yang belum dipostkan..huhh..

Setiap hari macam2 kerenah si anak.. dialah seorang penghibur hati..anak ibu n ayah..Rifqee Fayyadh..dah 4tahun lebih dah..tahun depan nak tadika dah..cepatnya kau membesar la hai anak..

Kadang2 memg terasa hiba,syahdu,sebak..sampai bergenang n menitis air mata ni..ye pernah kudengar jangan menangis disebabkan anak..nanti gugur segala kebaikan dan pahala miliknya..tp adakalanye..aku menangis bkn sebab apa yang dilakukannya..tapi aku terasa aku masih belum layak menjadi ibu yang terbaik..terasa kurang cara bimbingan, tunjuk ajar, melayan anak tu..kadang-kadang terasa juga aku garang dengannya..bile dah marah mesti sedar kemudiannya..tapi itulah, dah terlanjur kata..

Aku ingin berubah..xmau lagi suka marah2..sampaikan fayyadh pun doa lepas solat tu dia cakap..ya Allah, janganlah ibu marah-marah..:"""""""""-(






Maafkan ibu fayyadh sebab ibu selalu marah, kurang bagi perhatian kat fayyadh... :'-(

No comments:

Post a Comment