APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Wednesday 20 June 2012

Sambutan Hari Jadi Rifqee Fayyadh yang Ke-2 tahun

Assalamualaikum,

Baru berkesempatan untuk mengupdate cerita tentang sambutan beday Rifqee Fayyadh yang ke2 tahun pada 31 Mei 2012 lepas..majlis dibuat di school anak ibu nie di Taska BondaMama, Alam Sari..majlis yang simple tapi memang pengalaman yang best..Fayyadh pun seronok jugak dapat kek ade gambar Cars feveret dia skarang nie la..pihak taska sudi menyediakan juadah air sirap dan bihun goreng. Cik Adik plak meriahkan hidangan dengan jelly2 anggur..kami sediakan kek dan goodies utk smua kengkawan..So, inilah sedikit sebanyak gambar yg dpt diupload..
Isi minyak dulu sebelum tiup lilin..heheh
Kek coklat moist hasil dari Kak sedara fayyadh..thanks Pika!
Beday boy..muahhx
Spiderman, Ben10, ultraman pun dtg beday nie..hehe
Macam ibu plak yang excited lebih..
Acik adik n abg thaqif pun ade..
Fayyadh sedang mengagihkan goodies..bagusla anak ibu nie..
With love..credit n thanks to paklang 4 all da photoshoot..
Alhamdulillah semua selesai dengan jayanye..seronokla budak2 dpt mkn kek n goodies..terima kasih Pn Sharina n teacher2 yang lain sudi bagi kebenaran dan kerjasama sepanjang majlis ini..

Happy birthday Rifqee Fayyadh...Semoga menjadi anak yang soleh, beriman, baik budi pekerti, anak yang mendengar kata, menghormati, bijak pandai, sihat sejahtera hendaknya.

3 comments:

  1. wah...meriahnya...be a good boy sayang Ayadh =)

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Nak tanya review pasal Taska bondamama alam sari ni. ok tak ye? saya tengah survey2 taska for my baby - 7 mo. harap boleh bagi review. thanks

    - farah

    ReplyDelete