APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Thursday 19 April 2012

Ulangtahun Perkahwinan Ayah dan Mama ke-31 tahun

Assalamualaikum semua..

Singgah blog kejap untuk update cerita baru..sebenarnya ade beberapa deraf post tak publish lagi..dok cari mase nak smbung cerita.. tp xpelah..cerita yang ni dulula yer..

Semalam tanggal 18 April 2012 merupakan Hari Ulangtahun Perkahwinan Ayah dan Mama ku untuk ke-31 tahun...Alhamdulillah..semoga diberkati dan dilindungi olehNya buat selamanya hingga akhir hayat..Kami semua doakan semoga Ayah dan Mama dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki berlipat ganda, sihat sejahtera selalu, ceria, bahagia, gembira dan dipermudahkan segala urusan.. Terima kasih Ayah dan Mama kerana membesarkan dan mendidik kami adik-beradik selama nie..


Love u both so much :***
Macam-macam ade..yg dekat nie, itulah i punye..
Nasib baik dua hero nie behave malam td
Mr. Hubby dah tadah tangan dulu..menu depan nie i punye yang sane hubby punye
Shot utk Mr. Babah Mior Azman..jemput makan Babah
Alhamdulillah..Memang kenyangla malam tadi..sampai tapau sambung makan kt umah..dan habuan untuk si Titi pun ado..huhu.. Terima kasih kepada Ayahanda kerana membuka table pada malam tersebut. Heheh..dan terima kasih buat Mama kerana sempat membuat pulut kuning dan rendang yang terbaik dari Keramat (bak kate Mr. Hubbyku..)..terima kasih semua..Syukur, syukur Ya Allah..

Love u allz...muahhh

2 comments:

  1. Wah...Makan besar lagi..hehehe...

    Anyway tahniah PA & ME ...Semoga dilimpahi kasih sayang berpanjangan hingga ke syurga.

    ReplyDelete