APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Tuesday 13 March 2012

Celebrate My 30th Birthday..HukHuk

Assalamualaikum..dan Salam Sejahtera..

Tanggal 11 Mac 2012 lepas, aku telahpun genap usia 30tahun!!!!!

Apa??!! Emm.. itula kenyataannya..tak sangka kan..masa berlalu begitu pantas dan jarang aku dapat merenung masa2 yang berlalu ni.. Ya Allah, sesungguhnya aku bersyukur kepadaMu di atas rahmat dan hidayahMu, peluang yang Kau berikan, kumohon agar dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik dan berpanjangan, dimurahkan rezeki, diberi nikmat kebahagiaan, kejayaan di dunia dan di akhirat..AMinnnn..

Sabtu lepas ade program kat Ayer Keroh Melaka..sempatla lepas tu me n Hubby n Fayyadh jalan2 sekitar town Melaka tuw..lama gakla xjalan Melaka nie..n 1st time untuk fayyadh datang ke Melaka..ni antara pic yang sempat di snap..(maafla kalo kabur..)

Otw ke Bandar Hilir..baru nampak sign nie..

Beca..trademark, sekarang dah cantekla..berlampu n meriah lagi

Beli sunglasses macam ayah..n topi smart..

Ewah..nak berdiri sendiri tue

Hubby n Fayyadh depan sungai yang leh naik bot untuk round macam kat Venice la

Dah nak malam mase nie..tapi memang best..
Dinner time kat Bukit Beruang..memang sedap n servis cepatla..tomyam Chengmai dia..pegh!!

Jam 12.00 malam la kitaorg sampai umah..dan..HAPPY BIRTHDAY TO YOU...mesej dan call ucapan sudah bermula...

Esoknya Ibu dah bangun macam biasa nak pegi keje..buat breakfast nasi lemak dan kemas2 rumah..xsabar nak bagi suprise kt 2hero yang masih tido..Ntah tahun nie terase nak bagi hadiah walaupun patutnya akula yang dapat hadiah kan?!!hehe..xpela..tapi aku dapat jugak hadiah..berita pernikahan dari seorang besfren aku dulu..sangat suprise!tahniah beb.
Dapat hadiah dari Ibu..di harijadi Ibu..(Boleh??)
Petang tue, Hubby belanje kek dari Secret Recipe pilihan aku untuk dimakan beramai-ramai..di rumah mak mertuaku..(balik dari menjenguk pak sedara yang baru mengalami banjir di Hulu Langat)
My 30th beday kek..Secret Recipe la..

So itula ceritanye sket sebanyak..xde sambutan yang besar2an pun la..Awok pun dah beso..30 tahun ok!!Alhamdulillah..terima kasih kepada semua yang memberi ucapan dan doa..moga2 dimakbulkan olehNYa..Aminnnnnn..

4 comments:

  1. hehehe Happy 30th birthday cousin!
    Boleh ibu kasik adiah ye?? kihkihkih....tak kisah la asal ibu happy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu...ko pun bakal menyusul..Aah..terase nak beli n bagi hadiah..beday gal sendiri xdapat..huhu

      Delete
  2. fa..happy besday to u sista!!!

    ReplyDelete