APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Friday 20 January 2012

CERIAKAN HARIMU...

Assalamualaikum..

Taraa..dah berubah wajah dah blog aku ni..Nak tukarla mood di tahun baru harapannya agar tahun 2012 ini lebih ceria, gembira, bahagia selamanya..sangat sweet rasenya..

Memandangkan tahun 2012 ini juga aku berazam (azam yg dah bawa ke dpan dr tahun2 lepas :p) untuk meningkatkan penampilan aku kepada lebih baik..aku nak jaga kesihatan diri, nak maintainkan semula diri aku nie..adui..dah semakin keberatan dah nie..hahaha..Tambah2 plak tahun ni memang bermakna la jugak..sebabnye tahun nie aku bakal menjangkau usia 30 TAHUN!!!!!(oh tidak...sudah berubah angka..)

InsyaAllah..aku kuatlah hendaknye untuk merealisasikan azam aku nie..Go Farha go!!(macam citer Go Diego Go plak) Semoga apa yang aku impikan, inginkan, azamkan, harapan untuk tahun 2012 ni menjadi kenyataan..Aminnnnnn...

No comments:

Post a Comment