APA NAK KATE EK

Terima kasih di atas kelapangan anda semua yang sudi menjenguk di ruang maya blog ku yang xseberapa ini..Minta maaf kalau ada antara kata-kataku yang terkasar, tersalah ejanya, pasar bahasanya..Kalau ada cadangan dan idea yang dapat menceriakan ruang ini, bantuan anda amatlah diharapkan.

Friday 9 December 2011

SUDAH JATUH DITIMPA TANGGA

Assalamualaikum..

Saje nak wat entry ni..kenapa tajuknya gitu plak bunyi ye? Emm..itula yang aku hadapi skarang ni. Aku terjatuh..tersalah langkah, termasuk lubang pada tangga yang usang..ha boleh! Nasib aku baik sket la xmasuk longkang kt sebelah tu..kalo tak, ntahla nasib.. Sakitnya ya ampun xhenggat..pertama kali kena ni. sorang2 plak mase tu..

Nak jadikan citer aku sakit gigi masa tu. Baru je lpas buat checkup kt dentist area Tmn. Tun..Pertama kali jugak pergi private clinic nie..slalu kt putrajaya tu je (dah dekat ngan opis)..Aku turun dari klinik tu menuju ke bank terdekat sebab nak bayo charge nye yang tidak mencukupi..ondaway ke klinik tu mase tula aku terjatuh, terkehel, melutut di tepi jalan.Huhuhu..Mase dok berpaut kt batu tepi, mase tula si Suami telefon tnya kaba..aku dengan x semena2..meleleh air mate menahan sakit..Terkejutla si suamiku..Naik balik ke klinik dengan terhenjut2la. Dahla sebelum tu Doc tu membebel ngan aku pasal sign kt putrajaya yang mengkompiuskan orang..(sebab aku kabo aku keje putrajya) then dia cite keadaan jalan kt area Tmn Tun yang byk berlubang, buat bumper xkena tempatnya la..macam2 dia ngadu (Dia ingat aku keje Kem. Kerjaraya)..Alih2 aku jugak yg terpelosok dalam lubang di tangga.

Aduhai memang amatla sakitnya n sukarnye bergerak bila dah terkena macam nie..Elok sakit lain, sakit lain plak dapat..Inilah dia sudah jatuh ditimpa tangga..Sabar jelah..

2 comments:

  1. fa, kita pun pagi tadi jatuh tangga..sakit nyer yg amat sangat..apela nasib hari jumaat kita ni..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Owh..itu bukan kementerian saya,...saya kementrian jalan raya juga...hihihi( dialog Bob kuman aka Dr Sammy)

    Hati2 kalo jatuh tangga..aku dah rasa..sakitnye tak tau nk ckp la.. scan2 tgk dh terkehel ujung back bone ni...mujur boleh recover naturally..kut tak mau kene operation pulak..erk...ngeri!

    ReplyDelete